27 Kasım 2015 Cuma

Fantazi sex meraklısı patronuma siktirdim

Evdekilerin maddi durumu kötü olunca onlara bakmak için bir işe girdim sekreter olarak. İlk başlarda sıkıntı yaşamıyordum ve kendi kendime düşünüyordum aslında, niye hiçbir sıkıntı olmadı şu ana kadar diye. Meğer, patronum fantezi meraklıymış ve benimle yatmayı planlıyormuş. Ben de maaşımdan olmayayım diye ona eşlik ettim. Ama başıma gelenler neredeyse hayatımı karartacaktı. O kadar zor günler geçirdim ki psikolojimi zar zor düzelttim. Hikayemi okuyunca ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız. Neyse hemen hikayemi anlatmak istiyorum. İşe başlamış güzel güzel çalışıyor ve paramı kazanıyorum. Güzel ve alımlı bir kızdım bu yüzden de iş yerinin bütün erkeklerinin gözü de bendeydi. Ama bir gün hayatımı altüst eden bir şey oldu. Daha işe yeni başlamıştım ilk maaşımı henüz almıştım ki patronum beni iş yerinde hırsızlık yapmakla suçladı. Ben yapmadım çalmadım falan desem de kimse beni dinlemedi. Daha sonra da iyice üstüme gelerek seni yakalattırırım birilerine veririm dediklerimi yapmazsan falan demeye başladı. Ben çok korkmuştum yapmadığım bir şeyle beni suçluyor ve bir de üstüne içeri attırmak ile birilerine vermekle tehdit ediyordu. Neyse ben yalvardım yakardım ve bana iş çıkışı konuşacağız seninle diyerek beni evine götürdü. Evine geldiğimize ise gerçekten şok olmuştum. Çünkü muhteşem bir seks hikayesi yaşadık. Ben yaşarken çok zevk aldım eminim siz de okurken çok zevk alacaksınız. Patronumun evine gelir gelmez hiç beklemediğim bir şey oldu. İçeride fetiş bir oda vardı zevk düşkünü patronum kendisine seks için bu odayı hazırlamıştı. Gerçekten de o gece bana unutamayacağım acı ve zevk verdi. İsterseniz başa dönelim eve geldik ve patronum bu işin kurumsal yoldan başka bir çözümün daha olduğunu söyledi. Ben suçsuzluğumu da kanıtlayamıyordum o yüzden tamam kabul dedim daha cezayı bile duymadan. Bu arada adamın evi villaydı ve içeride çok tuhaf giyinmişti. Daha sonra bana hazır mısın dedi. Evet hazırım ne isterseniz yapın yeter ki farklı bir şeyler yapmayın birilerine vermeyin deyince beni bir odaya götürdü. Hayatımın şokunu o odada yaşadım çünkü burası bir işkence odasıydı. Patronumun yardımcısı da bizimle gelmişti. İkisi birlikte beni önce ellerimden bağlayıp tavandaki kancaya bağladılar. İkisi de ellerine incecik kırbaçları aldılar ve beni kırbaçlamaya başladılar. Ben şaşkın bir halde olacakları beklerken eline mandalları alıp meme uçlarıma taktılar. Daha önce hiç bu kadar canımın yandığını hatırlamıyorum. Bir süre beni bu şekilde beklettikten sonra da jinekolog masasına benzeyen bir koltuğa yatırdılar. Hala ellerim ve ayaklarım bağlıydı bu sırada patronumun yardımcısı elindeki çay kaşığına benzeyen aleti mum alevinde ısıtmaya başladı. Artık korkudan tir tir titremeye başlamıştım ki korktuğum başıma geldi ve o aleti meme uçlarıma değdirmeye başladı. Tabi ben büyük bir acı çığlığı attım. Benim çığlıklarımı umursamadan devam ediyordu değdirmeye. O kadar çok canım acıyordu ki nasıl bir sapıklık bu diye bağırmaya başladım. Daha sonra soğuyan aleti yeniden ısıttı ve bu defa da amıma değdirdi. Artık bayılacak duruma gelmiştim ve sürekli ağlamaya başlamıştım. biraz beklediler ve bu defa da ellerine ince ipler aldılar. İple göğüs uçlarımı düğümleyip sıkmaya başladılar. Onlar sıktıkça ben acıdan kıvranmaya başlamıştım. Daha sonra da beni çözdüler ve ortası delik bir sandalyeye oturttular. Bu defa da alttan yanan mumla amımı yakmaya başladılar. Canım o kadar yanıyordu ki anlatamam. Ben sadece siker bırakır diye düşünmüştüm ve bunu kabullenerek buraya gelmiştim ama adam beni resmen mahvetti. O gün nasıl ölmedim hala bilmiyorum.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder


Reklamı Kapat


Reklamı Kapat